zondag 17 augustus 2014

Kawaii stuff

Hey!

Kawaii stuff, ofwel leuke, lieve, schattige, onweerstaanbare, leuke dingetjes! Even een gifspam met kawaii dingetjes!







 Rilakkuma 


 HELLO KITTY!!! 




I love cats! 





Pusheen



En ja daar heb ik ook wel een zwak voor om eerlijk te zijn. Mijn voorkeur gaat sowieso uit naar Hello Kitty! Daar ben ik echt super gek op! Maar ook andere spulletjes. En ik zoek ook wel eens op Ebay en andere sites voor kawaii spulletjes. Maar welke sites zijn nou de moeite waard om eens te gaan bekijken? Ik heb er een paar gevonden:

- Most cutest - Nederlandse website

- Shop for friends - Met o.a. veel Hello Kitty!

- Tofu cute - Brits, denk aan de wisselkoers. Je kan betalen met PayPall

- Shop kawaii - Deze site heb ik verder nog niet goed bekeken ;)

- Candy Japan - Hier kan je je abonneren (is niet gratis) op de website en krijg je elke maand 2x snoep uit Japan! Klinkt ook erg leuk en lekker! Hier ga ik mij misschien nog eens aan proberen!

- Blippo.com - In je eigen valuta en shipping naar Nederland, ziet er erg leuk uit!

- ModeS4u Online Kawaii Shop - Ziet er ook cute uit! 

- Kawaii deluxe - Meer een site met kleding

- Kawaii land - Ook met hele leuke spulletjes en betalen met PayPall 


Dit zijn gewoon een paar hele leuke sites met leuke hebbedingetjes! Wie weet bestel ik binnenkort wel iets. Maar eerst even alle sites helemaal uitpluizen om te kijken wat er allemaal is ;) En dan vergelijk ik sommige dingen ook op Ebay, want als je op Ebay ''cute'' of ''kawaii'' in tikt of Hello Kitty, Sanrio of Rilakkuma, dan vind je ook echt de wereld aan leuke spulletjes! Aaah weer zo verslavend iets! 


Groetjesss!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten