vrijdag 15 augustus 2014

Just some random pictures

Hey!

Zoals ik ook al in het Instagram bericht zei: ik ben gek op foto's maken! En ja ik maak ook gewoon random foto's van alles en nogwat wat ik zie, tegenkom of heb meegemaakt. En ja dit zijn wel vaak aparte dingen, een kleine impressie:



In Duitsland: Knacki, gewoon knakworstjes, maar vond het grappig klinken ;)



Ook nog een Duits iets: plattpfirsische. Wat we in Nederland gewoon wilde perzik of bos perzik noemen.




 Dit boek zag ik bij een kringloop winkel: Oma weet het beter. Hoezo oma...


Vet gave zelf invries ijslolly's! Beetje jammer dat ze duur waren, maar ze zien er erg leuk uit!


Baby ananas! Sooo cute! Alleen weet ik niet of ze nou precies als een ''normale'' ananas smaken.




En ja dit was gewoon even een momentje: een mc Flurry! Deze was met stracciatella, erg lekker! Jammer dat die hele lekkere er altijd maar 1 maand zijn...

Ja gewoon simpele foto's maar het is net zoiets als ''my life in pictures'' voor elke week. Wie weet kan ik dat ook elke week op mijn blog posten als jullie dat leuk vinden. Dat vind ik verder ook zo leuk aan Snapchat! Gewoon naar elkaar leuke dingetjes sturen en een klein tekstje. Wie kent het niet? (ik nog niet zo heel lang, haha)

Groetjesss!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten