woensdag 27 augustus 2014

Liebster Award

Hey!

Ja zo kreeg ik van de week in eens een berichtje dat ik genomineerd was voor de Liebster Award. (Dankje happilyheart.wordpress.com !!)En ja ik moest eerst even uitvogelen wat dat was (jeetje onder welke steen leef ik?). Maar het is mij allemaal duidelijk ondertussen ;) Alleen... Niet lullig bedoeld, maar ik beantwoord de vragen wel, maar verder nomineer ik niemand want ik vind dit erg lastig en ik heb geen idee of elke blogger hier wel van gediend is zeg maar.





The questions:


1. Wat is je favoriete boek en waarom?
Dat is eigenlijk de hele Twilight reeks. Omdat ik dit hele mooie boeken vind en het totaal anders heb ervaren toen ik daarna de films zag.
2. Wat is je leukste eigenschap?
Aii zulke vragen vind ik altijd lastig! Ik denk toch dat leergierigheid toch wel een goede eigenschap van mij is. Ik leer graag nieuwe dingen en ook ben ik geïnteresseerd in andere landen, talen en cultuur. (Vandaar postcrossing)

3. Als je een dier was, welk dier zou je dan zijn?
Een kat denk ik. Gewoon lekker lui zijn en bediend worden door je baasje, haha.
4. Welke blogger(s) zie jij als jou voorbeeld?
Ik heb niet echt een voorbeeld, aangezien ik blog over dingen wat ik zelf leuk vind. En inspiratie opdoen doe ik overal. Alleen kijk ik op de ene blog vaker dan op de andere die ik volg :)
5. Wat is je favoriete eten?
PIZZA!!!
6. Wat is je favoriete winkel?
Eigenlijk is dit wel de Primark, alleen kom ik er niet heel vaak. Binnenkort ga ik een kijkje nemen in de nieuwe Primark in Enschede. Maar daar wacht ik nog even mee tot de nieuwigheid hype eraf is ;)
7. Waarom ben je begonnen met bloggen?
Ik begon met mijn Postcrossing blog omdat ik aan iemand wou uitleggen op welke manier ik mijn kaartjes bewaar. En zo werd de inspiratie geboren! Maar helaas is het een vrij onbekend onderwerp en daarna kreeg ik de hele tijd anonieme haatmail, geen idee waarom. Dus ben ik met deze blog verder gegaan als lifestyle blog, omdat dit een breder onderwerp is en zo kan ik alle kanten op! :)
8. Wie zijn jouw lievelings Youtubers?
Uuhm, eigenlijk niemand. Ik ben ook op niemand geabonneerd en  ik speel soms een playlist af van een artiest of band met de mooiste en bekendste nummers en hits.
9. Wat doe je het liefste in je vrije tijd?
Gamen, bloggen en op dit moment bezig met Postcrossing kaartjes aan het insnijden. Helaas heb ik door 2 banen op dit moment weinig vrije tijd :(
10. Welke opleiding wil of doe je?
Niks, ik zit al 3 jaar niet meer op school maar heb wel een MBO 3 opleiding afgerond (waar ik niks mee doe, lang verhaal). Ik wil nog wel een thuis studie of avond studie gaan doen later, maar eerst eens even kijken of dat (financieel) uit komt. 
11. Welk tv-programma vind je niet leuk?
Al die talentenshows en andere real life tv series soaps.  Ja vrij veel dus, maar daarom kijk ik ook weinig tv ;)


Oké bij deze de vragen dus ;) Nogmaals: ik vind het leuk om ze in te vullen, maar ik hoef niet weer genomineerd te worden aangezien het gewoon lastig verder vind ik andere te nomineren enzo. Verder vind ik vragen beantwoorden eigenlijk altijd wel leuk, dus misschien komt er eens een blogpost over Q&A (question and answer)
Groetjesss!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten