zondag 31 augustus 2014

My life in pictures week 35

Hey!

Het is weer tijd voor een serie van ''my life in pictures''!



Maandag 25 aug.




Jeej mijn vriend kwam vanmorgen vroeg weer thuis van zijn vakantie bij een vriend in Polen. En hij heeft heel veel lekkere dingen meegenomen! 


Dinsdag 26 aug.




Weer wezen werken in het hotel en het verbaasde mij weer wat voor rotzooi mensen kunnen achterlaten. Maar daar ga ik geen foto's van maken... En thuis nog even weer in de tuin geweest. Alleen bij mijn gekweekte kalebassen, want de rest met het onkruid geef ik op ;) Maar die kalebassen planten groeien echt nog steeds aan 1 stuk door en elke week kan ik zo een stuk of 20 eraf plukken/knippen! 


Woensdag 27 aug.



Ookal moest ik vandaag werken, toch heb ik van het mooie weer kunnen genieten. Op het werk had ik niet eens in de gaten dat het lekker weer was, maar toch nog eventjes in de zon gezeten en me ook weer even kind gevoeld met een bellenblaas haha!


Donderdag 28 aug.



Vandaag afscheid moeten nemen van mijn van mijn Mazda :(Helaas is het niet anders. Want hij heeft schade door een ongeluk en de reparatie is erg duur... Wel heb ik er een andere auto voor terug die we nog gaan oppoetsen! Verder ben ik ook weer heerlijk verkouden... Ik word er gek van pff...

Vrijdag 29 aug.



Vandaag weer een lange werkdag gehad, maar ik vermaak mij prima verder daar! (foto van Slagharen had ik al op Instagram geplaatst) En 's avonds lekker een tv avond samen gehad met the Simpsons! 

Zaterdag 30 aug.



Vandaag zijn mijn vriend en ik weer van start gegaan met meer fruit te gaan eten. We zeggen altijd beiden dat we hier gek op zijn, maar het schiet er altijd weer bij in. Dus vandaag weer gestart!


Zondag 31 aug.



Vandaag onverwachts vrij! Dus heb ik lekker bij mijn ouders gegourmet en mijn opa en oma waren er ook bij. Toch wel gezellig ja :) En onderweg nog even een mooie foto gemaakt van de zonsondergang! 


Dus dit was weer een drukke en gezellige week. Soms denk je dat je niet veel beleefd, maar als je zoiets als dit maakt, zie je toch dat je weer van alles beleefd hebt, vind ik :) En vind het ook leuk om te maken :)

Groetjesss!
 

2 opmerkingen:

Versatile Eva zei

De Simsons is altijd leuk om nog eens naar te kijken!
Beterschap met je verkoudheid! ;) ♥

Marleen zei

Ja blijft leuk om te zien! We hebben al 4 seizoenen ondertussen gekeken haha. En dankje! x

Een reactie posten