woensdag 20 augustus 2014

Avocado plant part 8

Hey!

Ja het is weer tijd voor een update van mijn avocado plant! En ja wauw het groeit nog steeds erg hard, dat ik toch in de verleiding kwam om het nou eens te gaan opmeten. En ik dacht: ach dat plantje zou wel 40 cm hoog zijn. Maar hij is toch iets groter...



Ja ik kon hem niet helemaal op de foto krijgen, maar zo zie je dat hij ongeveer 60cm hoog is! Best wel groot geworden vind ik als je vergelijkt met de vorige foto's uit de avocado berichten!



En hij heeft alweer veel meer blaadjes erbij gekregen! Ja ik blijf het nog steeds erg mooi vinden dat het simpele idee gewoon iets leuks word! Want het begon als een opmerking dat ik de pit moet proberen te planten. En ja, proberen kan altijd zeg ik vaak. Stiekem ben ik wel een beetje trots op dit resultaat hoor ;) haha!

Groetjesss!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten