zondag 6 juli 2014

Ebay!

Hey!

Voor sommige is Ebay gewoon een wereldwijde marktplaats en voor sommige een heuse verslaving! Ikzelf ben ook gek op Ebay, maar ik ben er niet compleet verslaafd aan omdat ik er niet alles koop... Ja dat klinkt gek, aangezien je er geloof ik alles wel kan kopen, maar oké toch bestel ik daar wel vaak iets :) Voornamelijk sieraden, telefoonhoesjes, leuke gadgets en hebbedingetjes en laatst de gok gewaagd om Loom te bestellen. Het is stukken goedkoper en ookal moet je eventjes wachten tot het binnen is, het blijft leuk! 



Maar toch ga ik de uitdaging aan om een maand niks op Ebay  te gaan bestellen! Voor het laats heb ik op 27 juni iets besteld, maar ik heb voor mijzelf gezegd dat het ingaat vanaf 1 juli. Ik had het graag willen verzwijgen, maar toch ga ik openlijk deze strijd aan haha. Ja het klinkt wel erg verslaafd, maar het is niet zo dat ik tientallen bikini's daar heb besteld of andere populaire kleding. Want aangezien de Aziatische maten weer kleiner vallen dan hier, pas ik die kleding gewoon niet. Dus daarom noem ik mezelf geen verslaafde haha.

En verder, kijken kan altijd op Ebay! Maar ik hou het dus netjes met name voor de hebbedingetjes haha. Ook ga ik binnenkort, ahum, volgende maand ook Postcrossing kaartjes bestellen via Ebay. Omdat je er veel leuke kaartjes hebt.

Verder weet ik eerlijk gezegd niet hoe ik mijn collecties kan delen en om alles in deze blogpost te zetten... Ben ik nog wel even een poos bezig haha. Dus als iemand dat weet, tips altijd welkom ;)

Groetjesss!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten