maandag 21 juli 2014

Washi tape

Hey!

Wauw, al een paar dagen geen blogpost. Ja ik had met dit warme weer van de afgelopen dagen ook niet echt veel energie om iets te doen. En toch ben ik de afgelopen dagen druk aan het werk geweest:( Maar ik heb me ook met andere dingen bezig gehouden in huis. Want ik wou het toch weer wat andere dingetjes in huis hebben, tsja dat krijg je soms. 

Maar ik heb eigenlijk weinig nieuws gekocht voor in huis, maar juist dingetjes anders gemaakt of van iets simpels iets leuks gemaakt. Let's take a look!

Tegenwoordig erg populair: washi tape! Je kan het tegenwoordig bijna overal wel kopen en er ook van alles mee doen! Leuk voor snailmail, agenda of andere schoolspulletjes mee pimpen. Of voor leuke creatieve dingetjes voor in huis! En daar heb ik mij bezig mee gehouden. De washi tape heb ik bij de Action gekocht. Daar betaal je voor een setje van 3 rolletjes €0,79 en voor 2 rolletjes €0,69



Herinneren jullie dit leuke setje nog uit mijn eerste kringloop shoplog? Ik vond hem sowieso wel leuk, maar heb hem toch leuker gemaakt! Eerst geverfd en leuk met tape versierd. Ook kan je zelfs de aluminium van de waxinelichtjes ermee versieren! Zo lijkt het toch weer iets anders.



En met een lege fles kan je ook leuke dingen maken! Dit was gewoon een lege fles wijn.(niet leeg door mij, ik lust geen wijn;) ) Ik heb het etiketje eraf geweekt en daarna wel goed afdrogen. En dan beplakken met washi tape. Ook heb ik decoratie steentjes erbij gedaan. Ook deze steentjes heb ik in een pot bij de Action gekocht voor €0,99. Je kan er een (nep) bloemetje in zetten (deze heb ik bij de Ikea gekocht) of helemaal vullen met steentjes of zand in verschillende kleuren. Be creative!







Ook heb ik de poging gewaagd met washi tape met het toetsenbord van mijn laptop, want dat had ik eens op Instagram gezien. Maar dit stond niet echt bij mijn laptop en toetsenbord, dus dat heb ik er maar weer afgehaald ;) Maar zo zie je dat je er echt heel veel mee kunt! Wat heb jij allemaal met Washi tape versierd of waar gebruik je het het meeste voor?

Groetjesss!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten