dinsdag 22 juli 2014

To do list: zomervakantie 2014

Hey!

Je leest ze steeds vaker eigenlijk: De ''to do list''. Vaak heb ik overal wel papiertjes in huis liggen met wat ik inderdaad nog moet gaan doen, dat ik er speciaal een ringband notitie boekje voor heb gekocht en die ligt op de tafel in de woonkamer. Boodschappen schrijf ik op, wat ik moet halen of wat er dan en dan in de aanbieding in een winkel is. 

Maar nu heb ik een ander to do list gemaakt:  Wat ik in deze zomervakantie ga doen! Oké voornamelijk is het werken, want ik werk momenteel nog bij een van der Valk hotel, maar ook ben ik aangenomen op Attractiepark Slagharen! Dus Genoeg te doen! Maar heb er erg zin in om bij Slagharen te komen werken.

Maar wat wil ik nog meer gaan doen?

Uitjes:

- Het festival der zoete verleidingen van donderdag 7 augustus t/m zaterdag 9 augustus in Sleen, Drenthe. Zoals de titel het al zegt: zoet! Taarten, cupcakes, bakproducten, vanalles! Zie www.festivalzoet.nl

- Expo zand sculpturen in Zuidlaren. Want dit lijkt mij echt zooo gaaf om te zien! www.pbhoeve.nl + dit artikel


- Herinneringskamp Westerbork. Want hier ben ik al jaren niet geweest en ik vind de geschiedenis toch erg belangrijk. www.kampwesterbork.nl


- Zwemmen bij de Bonte Wever in Assen. Want ik hoor hier veel positieve dingen over en ik ben er eigenlijk nog nooit geweest. Dus wie weet is dit leuk voor een minder mooie dag, aangezien het wel subtropisch en overdekt is. www.debontewever.nl/subtropischgenieten


- Of weer eens naar het strand! Het is voor mij alweer jaren geleden dat ik voor het laatst aan zee was. Want het is voor mij in Drenthe weer een stukje rijden...





Dingen in en rondom huis:

- Ik heb laatst een paar leuke houten fruit kistjes gescoord. En deze wil ik graag in een kleur spuiten en buiten in de tuin of op het terras neerzetten voor een wat leukere sfeer :)


- Misschien wel een belangrijke: Mijn Postcrossing kaartjes gaan sorteren en weer op de DIY manier in insnijden en in een mapje bewaren. Want ik stapel ze nu steeds wel weer op, maar er komt op dit moment niet veel van terecht, oeps...


- Mijn Ikea boekenkast eens opruimen. Want het is dan wel een boekenkast, maar ik heb maar 2 vakjes met boeken. Voor de rest staan er veel andere spulletjes in. Het is niet rommelig verder, maar ik heb altijd al een grote boekenkast willen hebben, dus wie weet komt dat nog wel eens! :) 


- Spulletjes op Marktplaats zetten (en hopelijk ook verkopen!) Gewoon omdat het nodig is. Want ik heb zoveel dingetjes altijd nog van de verhuizing over. (ahum ja we zijn in oktober 2013 verhuisd maar goed) en destijds alles gewoon zo in de kast gezet, maar toch eens wat gaan opruimen, auw...


- En ja dit klinkt ook gek, maar ik ga ook nog op zoek naar een grasmaaier. We hebben dan wel een achtertuin, maar geen grasmaaier. Vaak trek ik de grote plukken onkruid er wel uit, maar het gras begint al aardig hoog te groeien, alweer een oeps...


- Zelf ijs maken! Dit kan je ook zonder ijsmachine doen. Dus dat ga ik sowieso eens proberen! En dat post ik hier dan ook nog wel even ;)





En verder? Dat weet ik ook nog niet, want ik hou ook van spontane dingen en dagjes uit! Wat voor plannen hebben jullie verder voor deze zomer?

Groetjesss!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten