woensdag 23 juli 2014

Mijn favoriete lippen balsems

Hey!

Het klinkt raar om te zeggen, maar ik ben verslaafd aan lippen balsem! Ik heb echt altijd 1 in mijn broekzak en eentje extra in mijn tas die ik vaak mee neem en zelf eentje in de auto. Ja dat kan je denk ik wel een verslaving noemen, maar het is gelukkig een gezonde verslaving, laten we het daarop houden ;)

En natuurlijk heb ik een paar favoriete lippen balsems. En dat zijn deze:

Blistex Hppy Lips Mango. (Gekocht in Duitsland.) €1,75.




Dit is een erg lekkere lippen balsem. Hij ruikt inderdaad naar mango en er zit zelfs een smaakje aan! Dan kunnen ze pas zeggen: je ruikt je bovenlip ;) Dit is wel een nieuwe favoriet van mij! Past ook lekker bij de zomer :)


Hema lip rescue. €1.60.



Deze heb ik al jaren! Het is een fijne lippen balsem met een lichte eucalyptusgeur en er zit geloof ik ook iets van menthol in, dat merk je een beetje als je het op je lippen smeert. Het gekke is, is dat de stick groen is ;)


Labello melk en honing. Destijds in de aanbieding gekocht, 2 voor €2,00.


Deze Labello ruikt erg lekker, naar de honing. Je krijgt hier zachte lippen van, maar je blijft bij deze smeren omdat de stick wel zacht is. Maar ik ben verder sowieso al fan van de combinatie melk en honing! Of het nou deze Labello is, of een douchegel :)


Lip smacker Coca Cola Vanille. €3,95.



 
Deze kocht ik eigenlijk ooit eens in een boetiekje voor de grap, omdat ik gek ben op Coca Cola Vanille en deze lippen balsem ruikt er nog echt naar! Wel moet je bij deze blijven smeren en het heeft ook een smaakje, maar het smaakt niet echt naar de Cola zoals je het zou drinken. Je hebt trouwens nog veel meer frisdrank smaken van de lip smacker. Maar tegenwoordig ook bubblegum en snoep geurtjes en smaakjes.

Ja gek dat je verslaafd kan zijn aan lippen balsems. Maar zo heeft iedereen weer een gekke verslaving ;) Jij ook?

Groetjesss!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten