woensdag 16 juli 2014

Wraps for lunch

Hey!

Eventjes gauw een lekkere lunch maken! Ik was om half 2 thuis, maar moet om 4 uur weer richting mijn werk, dus een lekkere lunch is dan nooit verkeerd. Deze keer koos ik voor iets anders dan iets met brood: een wrap! Gewoon simpel belegd, want je hoeft ze niet per see als warm diner te eten. En je kan het naar je eigen voorkeur beleggen: met ham, zalm, kipfilet of zoals ik vandaag deed met kalkoenfilet. 

Verder nog even in het kort wat je nodig hebt:
- Wraps (groot of klein ligt aan je eigen voorkeur)
- Philadelphia of andere kruidenkaas
- Vlees of vis naar je eigen voorkeur 
- IJsbergsla

Hoe maak ik deze wraps:

Ik leg eerst de wraps voor 20 a 30 seconde in de magnetron op 600 watt, zo zijn ze niet zo hard en stug, want anders kunnen ze gaan scheuren tijdens het oprollen. Daarna besmeer ik het met Philadelphia kruiden.


Daarna doe je de keuze naar vlees of vis ertussen en doe je er een beetje sla op.
Je kan er ook een yoghurt dressing overheen doen als je kip of kalkoenfilet hebt. Of honing mosterd dressing bij ham, dat is ook erg lekker. Maar in dit geval had ik dat niet in huis. En dan rol je de wraps voorzichtig op en steek er 2 of 3 cocktail prikkertjes in de wrap voordat hij weer uitrolt.

En toch is de wrap iets gescheurd.  Maar daar smaakt hij niet minder lekker om ;)


Ja eigenlijk is het gewoon een simpel iets, maar erg lekker voor de lunch, maar ook om in kleine stukjes te snijden en bij de hapjes op tafel te zetten of handig om mee te nemen in aluminium folie naar school of werk. En zoals ik al zei: je kan er eindeloos mee variƫren! Enjoy your meal!

Groetjesss!




1 opmerking:

Unknown zei

Aah heerlijk! Ik houd echt van wraps!

Een reactie posten