maandag 7 juli 2014

Random photograph pics

Hey!

Laatst was ik een paar dagen vrij en heb mij weer even een paar leuke foto's gemaakt met mijn Sony camera! En ik wou ze toch even met jullie delen! Dus bij deze:


De zon net achter de wolken, maar de zonnestralen zie je nog wel mooi duidelijk! (gelukkig) Helaas is het vandaag wat meer bewolkt geweest, maar alsnog lekker weer!



ANANAS! Een verse ananas is echt lekker en smaakt ook beter dan een ananas uit blik. Deze ananas rook al lekker zoet en ik heb hem gisteren toch aangesneden. Ook wel jammer vind ik, want het staat wel leuk in de fruitschaal! Maar we eten een hele ananas niet in 1x op, maar je kan het ook een maand in de diepvries bewaren.


Een klavertje 4 staat voor het geluk? Brengt deze het ook? Nouja vreemd genoeg stond deze in de tuin tussen het onkruid. Dus kon hem er toch niet zomaar uit de grond trekken! Waarschijnlijk dat de vorige buren deze eens geplant hebben. Want ik denk niet dat een klavertje 4 tussen het onkruid groeit, want vaak is dat toch eerder een klavertje 3.
 

En een mooi vlijtig liesje. Dit mooie plantje met bloemetjes heb ik bij de voordeur staan en het plantje bloeit altijd! Nee niet dat de bloemetjes het zo lang goed doen, maar er blijven steeds knoppen in komen die dus gaan bloeien. Erg leuk!


Ja ik blijf de vogels voeren, haha oeps alleen aan de rechter vetbol te zien, word er niet echt meer van gegeten, want hier groeit gras uit! Maar dit leuke koolmeesje waardeert het gelukkig wel! Maar laatst ben ik dus in de tuin bezig geweest met het onkruid en er zijn weer veel andere vogeltjes in de tuin bezig om de insecten eruit te pikken. Ik vind het prima.

Veel meer foto's heb ik eigenlijk niet gemaakt of ik was er niet tevreden over. En ik wil wel originele foto's blijven maken dus speur niet alles af. Want ik vind dat je een geschikt iets moet tegen komen. Vandaar ook de opwelling van de lucht! Maar ik blijf gewoon door met foto's maken en ik post wel weer een paar foto's in een blogpost als er een paar leuke bij zitten:)

Groetjesss!






1 opmerking:

Eline zei

Hele mooie foto's, Mar!

Een reactie posten