dinsdag 29 juli 2014

Ik testte...

Hey!

Ja ik vind het leuk om dingen te testen, en dat is niet alleen met  eten ;) 

Nee laatst las ik op internet dat ze van Robijn de wasverzachter hebben met Zwitsal geur. En ja Zwitsal is officieel voor baby's, maar ik zag ook al Zwitsal parfum in de winkel staan en er zijn ook volwassenen die zich ermee douchen en insmeren. Alleen ben ikzelf helaas allergisch voor Zwitsal, net als de meeste geparfumeerde producten, erg lastig, ook met wasmiddelen. Maar tegen sommige wasverzachters van Robijn kan ik wel tegen, dus ik dacht: laat ik deze eens proberen! Aangezien deze vorige week in de aanbieding was bij de Plus (normale prijs €3,90 geloof ik)



Zo uit de fles ruikt het niet echt naar Zwitsal, maar zodra je ermee gewassen hebt en als de was droog is, dan ruik je het echt! Ja vind ik best wel leuk! En ik heb er een onderlaken mee gewassen, maar ik heb er geen irritatie van. Dus als je een allergische reactie krijgt op geparfumeerde producten, dan kan je deze wel eens gaan proberen! Ik ben fan!

Groetjesss!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten