donderdag 24 juli 2014

Ik verstuurde een kaartje naar...

Hey!

Zoals ik wel eens heb gezegd, ik ben altijd nog actief bezig met Postcrossing! Kaartjes versturen én krijgen vind ik erg leuk! Maar vandaag heb ik een kaartje gestuurd naar iemand buiten Postcrossing om. 

Ik heb een kaartje gestuurd naar een ziek jongetje genaamd Danny Nickerson. Hij heeft een hersentumor en kan helaas niet geopereerd worden. Hij word bijna 6 en had een wens: om een doos vol verjaardagskaarten te krijgen! Nu is hij vrijdag a.s. jarig, en komt het kaartje niet op tijd aan. Maar het grijpt mij wel aan en heb alsnog het kaartje op de post gedaan, voor het gebaar en het idee. Lees hier het hele verhaal.


Dus heb ik dit kaartje naar hem toegestuurd en ik hoop dat hij het leuk vind en ja, dat hij toch nog meerdere verjaardagen mag meemaken. Want kanker is echt een verschrikkelijke rot ziekte. 



Dus nee ik vind het niet raar om naar een onbekend iemand een kaartje te sturen. Ik vind het gebaar gewoon mooi. Net als de actie van: Help Niek aan Hema bonnen!

Groetjesss




2 opmerkingen:

Ilah E zei

Heel erg lief dat je een toch nog kaartje hebt gestuurd! Hij zal er vast en zeker blij mee zijn.

Anoniem zei

Echt super van je! Moet je je voorstellen dat veel mensen uit verschillende landen een kaartje sturen, hoe blij dat jongetje dan zal zijn.

Een reactie posten