woensdag 30 juli 2014

Instagram

Hey!

Jaja ook ik ga weer met de tijd mee, en ik heb nu ook Instagram ;) (ookal bestaat Instagram al een poosje, maar dat maakt niet uit.) Nog wel even uitvogelen maar foto's maken vind ik altijd leuk! En nu kan ik lekker uitvogelen met de effecten, ja ik red mij wel :)




Er staat een slidebar rechts van de pagina en daar komen wat foto creaties te staan (als het goed is). En verder post ik gewoon van alles en nog wat via Instagram denk ik. Want toch vind ik het een leuke bezigheid. Maarja eerst nog even verder uitzoeken hoe sommige dingen werken, aangezien ik ook nog geen profiel foto op Instagram heb. Jeetje in sommige dingen ben ik ook echt niet handig in. Mede omdat ik me er nooit echt mee heb bezig gehouden en toch gewoon een smartphone heb, is het niet dat ik ergens nog in de prehistorie leef ofzo haha. Ik doe mijn best en we zullen zien, want op Instagram kan je mij ook volgen.

Groetjesss!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten