woensdag 2 juli 2014

Kringloop boeken

Hey!

Laatst las ik dat iemand zich schaamde dat ze dingen bij de kringloop winkel koopt. Maar waarom? Bij de kringloop kan je zoveel leuke dingen vinden! Zo scoorde ik laatst 3 leuke pasta borden. (Ja helaas geen 4 maar wie weet vind ik die nog ooit ergens eens.) Ook kan je veel leuke glazen en vazen vinden, kleding, meubels die je kan opknappen. Maar ik kijk er vaak voor boeken. En ik heb weer een paar titels meegenomen die mij wel leuk leken om te lezen. En dat voor de prijs tussen de €1,50 en €3,00 per boek. Sommige zien er nog zo goed uit en voor die prijs koop je geen nieuw boek voor in de winkel!



Het eerste boek gaat over en rond het gebied van de kernramp van Tsjernobyl. Raar genoeg fascineert mij dit veel en daarom leek dit boek mij interessant.

The Host van Stephanie Meyer. Die schreef ook de Twilight reeks. Dit is een Engelstalig boek en ik ben benieuwd hoe het boek is, want heb er veel goede dingen over gelezen.

En een boek van Jill Mansell. Ik hoor ook vaak dat ze leuke boeken schrijft. Dus dit is dan de eerste die ik van haar koop en ga lezen.


Ja het eerste boek lijkt mij apart. Maar het gaat over het Russische verleden maar verder heb ik er nog niks van gelezen.

Het tweede boek gaat over een kat die in het nestje die verlaten word door de moederpoes. En het katje bouwt zijn eigen leven op. Ik denk dat dit best wel een emotioneel boek is...

En nog een Engelstalig boek. Ben benieuwd wat het is en of het ook iets voor mij is om te lezen ;)



En in dit laatste boek ben ik al in begonnen. Het gaat over een wat dikker meisje die met haar problemen in het dagelijkse leven worstelt. Sommige dingen komen mij aardig bekend voor. Maar tot nu toe is het een leuk boek.

Vroeger las ik al veel boeken en ik was er een poos niet mee bezig. Maar de laatste tijd las ik weer oude boeken die ik al vaak gelezen had, dat ik toch maar weer eens iets nieuws wou hebben én een leuk idee had om een boekenkast van Ikea echt als boekenkast te gaan gebruiken. Nu staan er veel leuke dingetjes in, maar toch ga ik beginnen met boeken erin zetten. Ook heb ik er al een paar kookboeken in staan en ga binnenkort eens bij de kringloop kijken voor meer leuke en lekkere kookboeken! Wie weet kan ik er lekkere dingen uit maken en laat ik ze hier op mijn blog zien :)

Maar goed, ik koop niet meteen een hele boekenkast vol dus ik post nog wel meer updates als ik iets leuks gekocht heb bijv. bij de kringloop.

Groetjesss!




2 opmerkingen:

Anoniem zei

Je blog ziet er onwijs gaaf uit! Leuk geschreven en veel lees plezier! xoxo

Anoniem zei

Leuk geschreven, ik hoouuu van de kringloop. Ik haal er echt zoveel dingen vandaan om op te knappen etc :).

Een reactie posten