donderdag 26 juni 2014

Action shoplog

Hey!

Sorry ik kon een paar dagen niks posten omdat bij mij thuis helaas het internet er uit ligt. Door een bliksem inslag in de buurt hebben wij al dagen geen kpn. Gelukkig heb ik nog wel mobiel internet voor mijn email te checken enzo, maar leuk is anders, want ik kan ook niet bloggen! Dus ben ik nu even gezellig bij mijn moeder op bezoek en zijn we samen naar de Action geweest en hebben weer leuke dingetjes gekocht! Maar eerst heb ik eventjes haar laptop ingepikt om toch even deze shoplog te kunnen publiceren :)


Een leuke letterbak die je zelf kan versieren enzo. Ik ga hem binnenkort maken en dan post ik het hier ook even :) Ook was er een pakket om zelf een vogelhuisje te maken, maar ik heb al 2 vogelnestjes onder de dakgoot zitten dus dat is dan een beetje overbodig ;) Deze set kost €2,49.



Een leuke map om zelf recepten in te schrijven. het is een ringband met 2 ringen dus je kan er zelf ook nog iets aan toevoegen. Erg leuk idee! €1,99.

En een leuk setje met mini soliconen cake vormen. Ja ze zijn echt mini, erg leuk! Met een paar simpele recepten erbij kan je er iets lekkers van maken! Binnenkort eens proberen. €1,59


Een garde komt altijd van pas! Die van mij was helaas niet zo goed meer dus voor €0,99 heb ik een leuke gekleurde nieuwe garde!


Als laatste nog een pak dessert rijst. Dit is weer ander rijst dan die je gewoon kookt voor Aziatische gerechten. Deze rijst is geschikt dus als dessert. Bijvoorbeeld voor rijstenpap en rijst taartjes. Want ik zag laatst bij iemand een heerlijk recept van rijst taartjes. Die ga ik binnenkort eens proberen te maken. Ik zag hem laatst in de supermarkt voor €1,25 geloof ik, maar hier kostte hij maar €0,69 :)


Ja dit was het alweer! Ja ik heb me netjes gehouden deze keer, want je hebt ook zooo veel leuke dingen bij de Action. Word je altijd een beetje hebberig van aangezien het gewoon niet duur is daar! Ook zag ik dat ze daar Loom elastiekjes verkopen voor ik meende €0,79. Maar het was er zo druk bij die bak, dat ik voor geen mogelijkheid er tussen kwam om te kijken, hoezo word je hebberig van de Action ;)

Maar goed, ik weet dus nog niet wanneer ik de volgende blogpost kan publiceren, maar het komt vast wel weer goed! Morgen gaan we naar de Ikea, wie weet wat we daar gaan kopen :)

Groetjesss!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten