dinsdag 10 juni 2014

Smootie time!

Hallo!

Ja met dit weer is niet alleen ijs lekker, maar ook een smoothie op z'n tijd! En ik had nog een paar dingen in huis, wilde bosperziken en kiwi's. Dat heb ik even van te voren in de koelkast gelegd aangezien warm fruit in een smootie niet echt lekker is. Want binnen was het vandaag niet veel koeler dan buiten.



Dus ik had de kiwi's samen met de perziken en wat yoghurt in de blender gedaan. En de smoothie ziet er super lekker uit! Alleen... kiwi kan erg bitter zijn, dus om eerlijk te zijn... was die smoothie niet te zuipen, bah nee niet lekker. Helaas want het zag er leuk en lekker uit!

Nouja wat bleef er nog over in de fruitschaal... 4 perziken. Nouja dan nemen we die maar met yoghurt!





En ook heb ik hier yoghurt bij toegevoegd. En ik moet zeggen, dit was veel lekkerder! Niet te zoet maar ook niet zuur door de yoghurt. Nee precies genoeg en lekker voor een zomerse dag als vandaag! Ook heb ik 3 of 4 ijsblokjes toegevoegd aan de smoothie, zo word hij wat kouder en toch lekker! Een aanrader :)

Nou dit is eigenlijk een meer een '' do and don't'' smoothie haha. Ik dacht ik probeer gewoon kiwi en perzik dus vandaar dat ik er al foto's van had gemaakt. Maar dat is dus een don't. Gewoon perzik en yoghurt is erg lekker. En gewoon lekker simpel! Dat vind ik ook leuk, zonder dure of rare ingrediƫnten, want dat kom je ook nog wel eens tegen haha.

Maar goed, ik ga deze smoothie opschrijven als een lekkere! Want ik hou alle smoothies bij in een boekje die lekker zijn om te maken. Maar wat voor smoothies dat allemaal zijn, krijgen jullie later te zien ;)

Groetjesss!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten