maandag 2 juni 2014

Hema shoplog

Hey!

Vandaag was het vrije dag 2 van de 3 :) En naast het boodschappen halen, toch maar weer eventjes bij de Hema langs geweest. Ik had eigenlijk maar 1 ding nodig, body butter, En waar kom je mee thuis... Body butter! + nog wat andere dingetjes ;) (natuurlijk!) 



- Zakdoekjes zijn altijd handig. Pak van 10 stuks voor €1,00.
- Een potje nagellak, leuk roze kleurtje :) Heb hem alleen nog niet opgedaan. €1,95. P.s. Zie foto hieronder: 3+1 gratis! Alleen had ik niet zoveel nagellak nodig. Alhoewel ik nog wel twijfel of ik alsnog gebruik ga maken van die actie
- En waar ik voor kwam: de body butter! Heerlijk is deze! €4,60. Maar op de bon staat €4,00. Not bad! Of ik heb een reclame kaartje over het hoofd gezien ;)





Het was mij nooit echt opgevallen dat je deze artikelen ook kan kopen bij de Hema: dingetjes voor in de tuin en zelfs potgrond! Ook zijn er bloempotten, nog veel meer zaadjes en tuin decoratie te koop. Erg leuk!


- Zak potgrond van 10 liter, €1,25
- Zaadjes van de bloemen en basilicum €0,95 per stuk.

Binnenkort de zaadjes gaan zaaien!




Aii caramba, betrapt! Maar kom op, een zakje chips voor €0,50. Mag heus wel voor een keer, heb al meer dan een maand geen chips gegeten!


Ach ja ik vind de Hema een erg leuke winkel! En nu ook nu ik erachter kom dat ze leuke tuin dingetjes hebben, ga ik binnenkort weer even kijken voor de tuin. Ik hou niet echt van tuinieren, maar ik vind het wel leuk om er gewoon leuke dingetjes in de tuin te hebben. Ook vind ik zonne-energie lampjes leuk, maar die waren daar op, helaas maar goed. 

Binnenkort post ik over hoe en waar ik de zaadjes gezaaid heb, want ik heb al een leuk idee! 


Groetjesss!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten