donderdag 12 juni 2014

Recente Ebay aankoopjes

Hallo!

Zoals velen heb ik ook een aardige Ebay verslaving. Ik koop vaak leuke dingetjes waar je juist wel iets aan hebt. Of juist helemaal niet ;) Ook bied ik soms eens op leuke sieraden, maar ik win bijna nooit iets haha omdat ik dan bied en vervolgens niet oplet en dan is de veiling alweer afgelopen voordat ik er weer aan denk. Dus daar moet ik nog even goed bij opletten. Ook bij artikelen die verkopers veilen, moet je goed op de verzendkosten letten! Straks bied jij 5 dollar voor een item en betaal je 8 dollar aan verzendkosten terwijl je het item ook voor 3 dollar had kunnen kopen (bijvoorbeeld)

Maar goed, bij deze een paar aankoopjes die onlangs binnen zijn gekomen:


 Dit is echt ideaal: een externe oplader! Je laad hem op zoals je telefoon en je laad je telefoon ermee op! Ik ben er erg blij mee en kan 2 tot 3x mijn telefoon ermee opladen als hij bijna leeg is. Ik kocht hem bij deze verkoper. Die heeft ook veel leuke dingetjes!



En mijn nieuwe nogsteeds heilige telefoonhoesje! Het merk is van Headcase en ze hebben veel mooie hoesjes en ook vaak leuke acties. Ik kocht het hoesje bij deze verkoper en die hebben echt heel veel hoesjes in alle merken en modellen.



Dit schattige sushi telefoon houdertje heb ik een poos geleden besteld, maar helaas paste mijn telefoon er niet in dus gaf hem weg. Maar nu heb ik een andere telefoon en toen dacht ik: hmm ja deze past er wel in! Dus opnieuw besteld haha. De verkoper heeft ze out of stock maar als je zoekt op sushi cute phone holder kom je aardig ver.

  
Dit was eigenlijk een aankoopje dat je denkt: dit MOET ik hebben, en waarom? Tot nu toe nog niet gebruikt haha. Maar het is een heel handig mini portemonneetje. Je kan er gewoon geld in doen maar pasjes niet. Dus wel handig als extra portemonneetje voor kleingeld in te bewaren. Dat ga ik nu ook doen en leg deze in de auto of in mijn tas, zodat je altijd wat kleingeld bij de hand hebt. Tags: mini wallet hardcase


En mijn nieuwe camera tasje! Deze heb ik 6 juni besteld en vandaag (12 juni) kwam hij al binnen! 5 star feedback dus! Hij past perfect (heb ik natuurlijk geen foto van gemaakt...) en het hoesje ziet er mooi uit. In de omschrijving stond dat hij ook waterdicht is, alleen durf ik dat met mijn camera erin niet te proberen. Verkoper.


Verder wacht ik nog steeds op andere leuke dingetjes voor in de keuken zoals een appelsnijder en een bananen snijder. Maar ook een paar leuke sieraden! Als ik dit verder allemaal weer binnen gekregen heb, dan post ik het hier wel op mijn blog :) En ondertussen zit ik weer rond te kijken voor andere leuke dingetjes op Ebay, oh blijft leuk en lichtelijk verslavend. Al vind ik het jammer dat ik geen kleding kan kopen via Ebay want tsja dat is te klein voor mij aangezien de maten daar veel kleiner zijn.

Maar goed bij deze een paar leuke Ebay aankoopjes wat ik leuk vind om met jullie te delen. De prijzen die ik erbij heb gezet waren op dat moment dus het kan zijn dat ze veranderd zijn.

Groetjesss!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten