woensdag 4 juni 2014

Nieuwe aankoopjes!

Heey!

Ik hoor het je al denken: ''nieuwe aankoopjes? Wat heeft ze nu weer gekocht?'' Haha nee zo ligt het niet helemaal. Ik heb vandaag via Marktplaats een leuke kleine camera gekocht. Ben er echt super blij mee! Aangezien de camera van mijn telefoon niet de beste is, en niet altijd de spiegelreflex camera bij de hand heb, heb ik voor zoiets als dit gekozen:


Gewoon een leuke kleine compacte camera :) Ja ben er blij mee, vooral omdat ik hem heb kunnen kopen van fooi dat ik heb gekregen op mijn werk. En alle kleine beetjes helpen, dus ja happy! 

Dus kon ik meteen ff foto's maken van mijn nieuwe Ebay aankoopjes die binnen gekomen zijn! 



Met smart gewacht op deze telefoon hoesjes!! Die rechter had ik al, maar die was kapot aangekomen. Geld terug gekregen en een nieuwe besteld. Jaja ik blijf happy! Tot.... ik erachter kwam dat de rechter niet mijn model telefoon is :( Echt ik baal, kan ik weer een case openen. Maar het linker hoesje is gelukkig wel goed! Iemand enig idee van welk merk en model het rechter hoesje is?? En wie wilt hem eventueel over kopen? :) 


Cat owners will understand this ;)


Verder heb ik nog wel meer Ebay bestellingen, ja ik kon het weer niet laten! Maar dat post ik binnenkort wel als ik het allemaal binnen heb gekregen :) Want ik heb al zoveel telefoon hoesjes en laatst ook nog een leuk telefoonhoesje van een vriendin gekregen. Ja blijft leuk die Ebay. Nu ben ik ook op zoek naar een camera tasje. Maar dat is serieus iets wat handig en nodig is, want ik wil niet dat hij beschadigd raakt of vies word.

Maar goed, ik ga weer verder met de instellingen van de camera spelen. Altijd leuk om dat allemaal te gaan uitvogelen. Hopelijk doe ik niks verkeerd haha.

Groetjesss!




3 opmerkingen:

Eveline zei

Super gaaf hoesje, dit met die doos :D

MartJuH zei

Die rechter is een Galaxy Ace 2 tenminste als het de goede grootte is.
Tis jammer dat ik niet echt een katten persoon ben :(

Marleen zei

Ah oke dankje dan weet ik in ieder geval het merk en model haha want dat stond er niet op ;) En ja ik was vroeger ook niet echt een kattenpersoon, maar mijn vriend en ik wonen in een huurwoning waar geen honden mogen maar katten wel, en als je opgegroeid bent met huisdieren, is het toch wel erg leuk :)

Een reactie posten