vrijdag 13 juni 2014

Pimp my table!

Hey!

Gisteren en vandaag ben ik bezig geweest met een tafeltje opnieuw te gaan verven die bij ons altijd buiten stond. Bij onze vorige woning stond hij mooi op het balkon, maar nu hebben we geen balkon meer en werd het tafeltje eigenlijk een beetje verwaarloosd en een paar spinnen hadden droog onderdak gevonden aan de onderkant. Maar eigenlijk zag hij er niet meer uit (zie eerste foto) Dus heb ik heb gewoon eventjes goed geschuurd en geverfd. 


1: Ja zo erg zag hij er uit. Spinnenfamilie is ondertussen verhuisd.
2: Even goed opschuren! En daarna even goed afnemen met een vochtige doek.


3. Ja verfspullen gereed! ik heb gewoon witte verf gebruikt.
4. En ja toen moest hij goed drogen, maar dat lukte wel met dit weer.



Tadaaaa! Het eindresultaat! Weer mooi netjes. En hij staat nu ook weer buiten, maar ziet er nu beter uit, toch? En met een plantje erop, en een leuk kipje voor de sfeer. Aangezien ik altijd nog wel 2 of 3 kippen wil hebben haha.

Zo, ik heb me wel weer vermaakt en het voelt goed om weer iets moois van iets te maken. Eer van je werk, ja die zin zocht ik. En zoals ze vaak zeggen: het houdt je van de straat ;) 

Groetjesss!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten