woensdag 18 juni 2014

Loom

Hey!

Tegenwoordig ontkom je er niet aan en kom je het overal tegen: loom bandjes. Leuke bandjes die je zelf kan maken met elastiekjes in de wereld aan kleuren! Laatst legde een buurmeisje van mijn moeder uit hoe dit moest. Het verbaasde mij dat een meisje van 8 het beter snapte dan ikzelf, oeps.

Maar toch zie je steeds meer dingetjes dan alleen armbandjes tegenkomen. Je kunt er tegenwoordig ook poppetjes van maken, sleutelhangers, hartjes en ijsjes zag ik al voorbij komen. Dus raakte ik toch weer nieuwsgierig. Dus ben ik eens op Youtube gaan kijken naar filmpjes en kocht een zakje elastiekjes voor 80 cent om het te proberen. Maar nu kan ik zeggen dat ik het nu nog snap ook nog! Onlangs een 3 jarig meisje het voor doet in dit filmpje.

Dus dat armbandje heb ik ook gemaakt. Het schijnt de visgraat te heten. (nog even kijken wat voor ''soorten'' er nog meer zijn) En eerlijk gezegd lukt het mij aardig. 



Haha ja ik doe het op mijn vingers! Kan eigenlijk ook wel prima. Ik las ook dat het gewoon op 2 potloden kan of op een vork. Maar ik kreeg deze tip. 


En ja het resultaat. Haha ja ik ben er wel een beetje trots op aangezien ik het eerst niet snapte en er toch op waagde. En aangezien bijna iedereen tegenwoordig er al mee bezig is, kan ik niet met alles achterblijven. Onlangs dat veel rages of populaire dingen van tegenwoordig mij niet veel interesseren. 

Binnenkort ga ik toch meer kleuren elastiekjes kopen en zo bord. Eens kijken wat ik nogmeer kan maken! Kunnen jullie ook veel met loom elastiekjes maken?

Groetjesss!




1 opmerking:

Eline zei

Leuk dat je je er ook aan gewaagd hebt :)

Een reactie posten