vrijdag 6 juni 2014

Creative

Hey!

Mijn blog heet niet voor niks: my creativia. En creativia betekend creatief in het Italiaans. Bloggen op zich vind ik al wel creatief, en sommige foto's die ik maak zijn gemaakt met een spiegelreflex camera. En ja dan ga ik wel voor perfectie als het om foto's gaat! Ook ga ik binnenkort wat leuke huis inrichting dingetjes posten (DIY) En ook maak ik leuke dingetjes met canvas. In het verleden heb ik al wel een paar gemaakt, maar ook nu ben ik er nog mee bezig.

Dus word het ook eens tijd om creatieve dingetjes toe te gaan voegen! :) Bij deze een paar creaties:

 Klikken voor een grotere duidelijke foto
 

La vita e bella: het leven is mooi. 

Deze heb ik laatst nog gemaakt. Simple but cute. Maar als je er meer details bij maakt, dan word het weer te druk denk ik.



Art is the only way to run away
without leaving home



Van een songtekst:
 
We stay together
Together in my dream
And when we were closer,
Love was be to seen

Yeah I can feel you
Hear your distant voice.
From another world,
Love is our choice.




Songtekst:

When I think about you,
When I close my eyes,
 I can see your smile,
Feel your nearby.

When I think about you,
When I close my eyes,
Then I recognize 
How much I love you! 




Ook een leuk simpel zomers schilderijtje met een leuke quote. Dat is gewoon leuk om te maken, zoiets met een quote of een songtekst. En daar is inspiratie genoeg in!
Verder vind ik dat creativiteit heel breed is. Het is niet alleen tekenen of fotografie, nee. Maar ook koken met aparte recepten is creatief + het eindresultaat. Muziek schrijven of verhalen schijven valt ook onder creatief. En vergeet dan niet andere dingen zoals naaien (Zie deze post), haken, filofaxing, washi- en masking tape, Amigurumi (wil ik graag leren! Maar het lijkt mij zo moeilijk!) En zooooveel DIY (DO It Yourself) mogelijkheden! Want ik ben vast heel veel dingen vergeten op te noemen. 

Verder vind ik DIY dingetjes voor in huis ook leuk om te doen/maken. Je kan het zo simpel bedenken en maken, dat je soms te moeilijk denkt! Maar ik post later nog wel eens over leuke DIY dingetjes voor in huis :)

En zoals het 2e schilderijtje zegt: Art is the only way to run away without leaving home. ^_^ Have a nice day!



1 opmerking:

Een reactie posten