vrijdag 20 juni 2014

Nog meer loom!

Hey!

Jaaa ik heb de smaak te pakken met loom bandjes maken! Ook heb ik eventjes wat extra elastiekjes gekocht en een starters pakket met een loom bord, nóg een haaknaaldje, sluitingen en elastiekjes. Dit heb ik allemaal gekocht bij een oud collega die dit verkoopt bij haar winkeltje. Ze heeft erg veel leuke en goedkope loom en andere leuke spulletjes!

Zo, nu kan ik voorlopig even weer vooruit!


Binnenkort eens meer gaan proberen te maken met behulp van Youtube filmpjes! Want ik zag al een filmpje hoe je een loom ijsje kan maken en hartjes. Eens kijken of ik die creativiteit ook in mij heb!

Ik heb even een paar leuke Youtube linkjes opgezocht met dingetjes wat mij leuk lijkt om te gaan maken!

- Penguin
- Schildpadje
- Infinity armbandje (hee dit meisje ken ik van vroeger! Was toen een vriendin van een vriendin! Grappig!)
- Ijsje
- Konijntje

Maar er is zoveel te vinden op Youtube! Enjoy!

Eerst even eten klaarmaken en kijken wat ik ermee kan maken.

Groetjesss



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten