dinsdag 24 juni 2014

Ik probeerde de Magnum Limited Edition

Hey!

Op de reclame kwam hij al voorbij: de Magnum Limited Edition met champagne. Ik raakte ook nieuwsgierig hoe deze zou smaken. Dus heb ik hem meegenomen en schrijf ik er een kleine review over!




Ja mooie verpakking! Soort 3D glinster effect. Valt leuk op! En las op de achterkant dat er nog echt champagne in zit ook, 0,5% alcohol. Dan moet je er wel heel veel van eten wil je een beetje tipsy worden ;)



Hij is dus echt zilverkleurig. En van dichtbij glinstert hij ook een beetje. Ja wel leuk!



Mét een lekkere dikke laag chocola. En ook deze kraakt niet zo als op de reclame als je er een hap van neemt... ;)



Conclusie: Ik vind hem erg lekker! Je proeft inderdaad wel een beetje van de champagne, maar het heeft geen overheersende smaak vind ik. Ik zou hem weer kopen! Heb jij hem al eens gehad? Wat vond je er van? En mocht je er nieuwsgierig naar zijn, proberen kan altijd, maar smaken verschillen!


Groetjesss!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten